Cura de slabire . Cum sa dati jos 8-10 kg intr-o saptamana .

          Toate persoanele trec printr-o perioada in viata lor in care e nevoie de mici modificari . Asa am fost si eu . M-am trezit intr-o dimineata , m-am dus la baie si cand m-am uitat in oglinda am avut un adevarat soc . Nu stiu ce exact mi-a cauzat acea revelatie , dar a venit la momentul oportun . La sfarsitul liceului aveam 65 kilograme . La 6 luni de la sfarsitul liceului aveam 85 kilograme . O transformare odioasa cauzata , in mare , de atractia mea fata de mancarea multa si cam la orice ora din noapte . Mi-am impus sa slabesc , cu orice pret .

          Asadar , mi-am stabilit un program , fara ajutorul unui nutritionist , chiar si cu riscul de a imi pune in pericol sanatatea . Ce NU MANCAM :

  1. Fara paine si paste
  2. Fara carne
  3. Fara dulciuri
  4. Fara lactate
  5. Fara prajeli

          Desi pare destul de radicala , nu e cazul . Ce MANCAM :

  1. Legume . Eu preferam salata si varza taiata marunt . Sunt pline de vitamine si pot fi mancate des . Combinatiile cu rosii , ardei , castraveti erau bune , dar prea satioase (parerea mea) .
  2. Orez . Fie fiert si in combinatie cu salatele , fie fiert si prajit putin in ulei de masline .
  3. Cartofi . In mare era vorba de cartofi fierti , dar si cartofii la cuptor sunt buni (dureaza insa putin prea mult)
  4. Fructe . Poate cele mai importante . Nu trecea o masa fara sa mananc un greph , o banana sau doua mere . Din cate stiu sunt cele mai bune la digestie . Cred ca orice fruct e bun , dar nu garantez .
  5. Iaurt . Exista iaurturi dietetice . Au un gust oribil , dar creaza diversitate si te ajuta la moral .

         Cel mai important , pe tot parcursul curei de slabire , am facut sport . Nu e nevoie sa mergeti la o sala , din punctul meu de vedere incurca mai mult pe perioada curei . Nu e nevoie nici sa o luati la fuga prin cartier , multi probabil neavand timpul necesar . E destul sa aveti doua gantere(greutati)  acasa , de cate kilograme doriti si puteti . Costa cam 30 Ron/buc , dar pot fi folosite oricand , in orice circumstante , nu se poate strica nimic la ele si nici nu va ocupa mult spatiu in casa/apartament . Cu ele , din ora in ora , aveam pregatite exercitii . Fiind independente una de cealalta , se puteau antrena toate grupele de muschi individual . Dar trebuie constanta ! Dupa o serie de exercitii , e nevoie de hidratare ! Beti multa , foarte multa apa , undeva in jurul a 4 L pe zi , iar dupa ce ati terminat cu o serie , intodeauna sa aveti un fruct la indemana . Eu preferam banana fiindca stocheaza mai bine energia .

         La inceputul saptamanii aveam 85 kilograme . Dupa 6 zile de cura , aveam 77 . Ce e foarte important de stiut e ca partea grea a unei cure de slabire e perioada imediat urmatoare dupa terminarea acesteia . E mult mai greu sa ramai la greutatea care ti-o doresti , mai ales dupa o scadere drastica in greutate . Personal , dupa terminarea curei nu m-am ferit de nici o mancare . La nici o ora a zilei . Mananc la fel de linistit la 14:00 , pe cat mananc la 3 dimineata . Dar fac in continuare sport ! Nu atat de des , dar destul incat sa nu mai depasesc valoarea de 80 kg . Si de atunci nu am mai depasit-o. . .

56 Responses to “Cura de slabire . Cum sa dati jos 8-10 kg intr-o saptamana .”

  1. deea Says:

    Spoaller, adevarul e ca la un mom dat am trecut pe langa tine pe strada si nici nu te-am recunoscut . Erai tuns si scurt (ce naiba a fost in capul tau :D ) si nu mi-am dat seama cine esti pana nu m-am uitat bine de tot . Acuma se vede ca faci sport , adica e o schimbare radicala fata de acum 1 an sa zicem . Bravos :D

  2. dorinspoaller Says:

    Mersi :)) . De sarbatori mi-a fost putin frica sa nu pun mult pe mine , dar nu a fost cazul . Cateva kg doar , dar le-am dat jos repede :D . Du-te la invatat ca mai ai cateva luni pana la Bac :D

  3. deea Says:

    ok :*

  4. red_kitty Says:

    Felicitari .
    Foarte interesant si variat blog !

  5. diana Says:

    daaaaaaaaaaaaaaa , acuma esti la greutatea optima . Inainte erai gras :D

  6. dorinspoaller Says:

    @kitty
    mersi
    @diana
    mersi , cred :D . merg sa iau felicitarile de sfantul valentin , asa ca vb mai later .

  7. diana Says:

    hahahahaha , dar tu cate iei ? :)))))

  8. anda Says:

    sa ma astept la felicitare ? :-)

  9. dorinspoaller Says:

    am vrut sa zic felicitare si nu , anda , nu …. :D

  10. anda Says:

    :( , nici macar un pupic ?

  11. dorinspoaller Says:

    …nu , anda , nu … :D

  12. ioana Says:

    buna…ptr prima data intru pe un forum….dar ash vrea sa incerc si eu un fel de dieta d’asta….si sunt sigura ca nu vom reusi cei care vrem sa scapam de kg in plus la fel de rapid ca si tine….motivul….e ca tu erai mai plinutz cum ziceai….ft….si normal mancand atat de putin dupa ce mancai ft mult inainte ai dat repede jos….dar noi…nijte pers de …sa zicem 67 kg nu vom da in nici un caz intr-o saptamana 8 kg poate 2 maxim 3 ptr ca noi nu mancam asa mult cat mancai tu…cum zici :iubeai mancarea multa si la toate orele….intelegi?dar oricum….e comuna dieta… multa lume tine astfel de cure asa ca/….ma apuc si eu:D:D:D…uratzi-mi succes…si va voi da curand rezultatele mele…:)

  13. dorinspoaller Says:

    @ioana
    Buna . Stiu ca tot succesul unei diete sta in mentalitatea celui sau celei care o incearca . Daca vrei , vei reusi . Noi iti uram succes si poate ne spui daca si in cat timp ai reusit :)
    P.S. E blog , nu forum :))

  14. ioana Says:

    si inca ceva …cum am slabit eu 8 kg in 3 luni…..si as continua asa dar imi doresc sa grabesc putin lucrurile…dar cred ca era sanatos asha….nu pap painica de 3 luni…:D si papam si seara dar am incercat s amananc mai putin…de ex mancam mult cascaval seara sau portocale chestii d’astea nu mancaruri gatite…iar la pranz de obicei imi faceam cartofi prajiti.cu….ceva carne…putrea fii sunca prajita sau orice altceva prajit..care….shtiu! nu sunt buni ptr o dieta dar eu nu tineam de fapt o dieta era un mod de a-mi schimba alimentatia….sa manac ce-mi place dar mai putin…in cant mici…si cateodata o zi intreaga mancam doar lactate ptr ca asa simteam …..adevarul eca de la paine ma abtin foarte greu da….de data asta am reusit….:Dsi inca ceva nesanatos….beam si de la atsa nu cred ca ma voi putea abtine nici in continuare….ft mult colaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!si totusi am slabit icnetdarcred ca e sigur si kg alea nu le mai pun…..am mancat tot ce imi placeadarin cant mici…acuma nu va ganditi ca stateam cu cantarul in fata farfuriei:)) dar incercam s aimi limitez portia:Dok…va urez succes…mult succes!!!!

  15. raduborcea Says:

    dorin, esti noul meu model in viata!:)) din pacate, eu inca trec prin faza cu mancatu la orice ora si orice…am 88 de kilograme pe care le-am dobandit in ultimul an, de fapt de cand am inceput sa lucrez si sa stau mult timp jos fara a face prea mare efort…ideea este ca o sa incerc recomandarile tale si sper ca intr-o saptamana-doua sa se vada ceva rezultate si la mine…in multumesc in numele “grasilor” din blogosfera:))

  16. dorinspoaller Says:

    :)) sa ne spui si noua cat ai reusit sa dai jos !!!

  17. iulyaa Says:

    vreau sa stiu cum ai tinut tu dieta asta…ai notat cu 1 , 2 …5…asta inseamna k intr-o zi ai consumat de la nr 1 a doua zi de la nr 2…sau cum?

  18. dorinspoaller Says:

    Nu am tinut-o pe ore. Am mancat cand am vrut , ce am vrut , cat am vrut . Bineinteles din produsele mentionate sus. Dupa ce am slabit am trecut pe mancare normala , dar nu chiar la orice ora. in schimb am pastrat sportul in prrgram , iar acum am 76 kg.

  19. dorinspoaller Says:

    numerele sunt doar ordinea subpunctelor

  20. iulyaa Says:

    aaa..am inteles..deci pot sa mananc numai din acestea nu?nu conteaza ordinea…si da roade?

  21. dorinspoaller Says:

    Pe langa mine au mai fsot niste persoane care au tinut-o. Nu a fost un procentaj de 100% , dar cam 3 din 5 au slabit drastic , a 4-a a slabit putin si a 5-a deloc. Dar e f important sa faci sport.

  22. iulyaa Says:

    mai eu sincer nu sunt grasa…am cam 55-56 de kg…..si 1.62m…ink nu imi place cum arat….si vreau sa slabesc cam 8-10 kg….cred k e ideal

  23. iulyaa Says:

    de fapt sunt sigura k asta vreau

  24. iulyaa Says:

    si vreau in maxim o sapt sa se intample asta

  25. dorinspoaller Says:

    Pai la 1,62 ideal ar fi cam 52 de kg. Desi la greutatea si inaltimea ta sunt foarte sigur ca o dieta mai indelungata ar fi mai recomandata .Dar , doh , nu sunt nutritionist :).Bafta

  26. iulyaa Says:

    ehh stiu eu dc…eu vreau sa imi spui cum ai parcurs-o tu…atata tot…si nu te mai deranjez..promit…

  27. dorinspoaller Says:

    Nu e nici un deranj.

    PAi am parcurs-o fara nici o dificultate. Viata a ramas aceeasi. Singura diferenta e drumul pana la piata dupa legume . Si poti manca efectiv cat intra in tine. Te trezesti la orice ora vrei (s-a dem recent ca in timpul somnului slabesti datorita transpiratiei) , mananci orice vrei , (din lista , normal) si faci ce vrei , incluzand sportul care este extrem de important . Si asa pastrezi caloriile la minim si mai dai jos din kg si prin sport.

  28. iulyaa Says:

    ok ms mult de tot….te popik dulcik….ms k ti-ai facut timp pt mine…sper sa iasa ceva:D

  29. dorinspoaller Says:

    oricand. si eu te pup . bafta !

  30. ovidiu Says:

    mamaaaa….asta e blasfemie…cum nu tu carne, dulciuri , paine, paste, ???? :O shiet…boala secolului…

  31. Malynutza Says:

    sall fratilor

  32. Malynutza Says:

    vb cnv cu mn??

  33. Malynutza Says:

    :-p

  34. dorinspoaller Says:

    Buna Maly.

    Vorbesc eu :)

  35. mihaela Says:

    pai eu sunt din bacau am 17 ani si vreo 67 de kg!!! am incercat tot felul de cure da nu am vazut nici un rezultat!!! am sa mai incerc si dak reusesc revin si va spun

  36. mihaela Says:

    inca ceva cine vrea sa vb cu mn va dau id-ul meu ella_dulcik2005

  37. denisa Says:

    De azi m-am apucat si eu de acest “regim” si fac multa miscare si anume la 12 fac pilates la 15:00 fac niste abdomene and stuff la 18:00 iar pilates si la 21:00 abdomene si asta voi face in fiecare zi.Cum e?Si mananc mai mult fructe si salate si beau multa apa.

  38. dorinspoaller Says:

    bafta !

  39. auditek Says:

    bre.. n-am nimic cu tine sau regimul tau dar… nu vad nimic interesant, la fel ca toate celelalte… intr-un regim: fructe, salate, mancare sanatoasa cum nu mai exista inlocuim cu alimentele usoare, iaurt, piept de pui, peste, bla, bla, bla, si multa apa. simplu si facil. nu inteleg de ce atata lume isi bate capul cu fel si fel de alimente, diete, pastile, miracole… giizzz… eu am tinut o cura ceva timp in urma si super tare, functionase, iar acum vad ca pun iar =))) si iar super tare dar ma intereseaza catusi de putin, nu gandesc cu corpul… si… ma simt bine, oricand pot da jos doar daca-mi propun si doresc insa, este vorba de ceva constientizare in actiuni, adica, daca stai sa compari esti mult mai bine dupa un regim, mancand salate, fructe, & s.o. … cu putina orientare, un mic impuls si deja ajungi la faza de a fii impacat cu tine si creierul tau, deoarece problemele corpului se dezbat de cele mai multe ori in gandire ajungand sa fim stresati de noi, de obsesiile noastre, absurd things… si altceva :D:D:D salatele bine preparate, sunt delicioase si painea de secara idem, fata de.. paine normala si mancari cu o tona de ulei :D … a’ faza cu sute de kg intr-o sapt este penala, nu toti avem acelasi organism, nu la toti merge, fiecare slabeste cum poate si cum iy poate corpul. iti dai seama ce frustrat o sa fie peste 1 sapt cand 8 kg promise in anumite diete sunt decat o vrajeala iar bietul de el n-a slabit decat 1 kg ? =)))) just kiddin’.. cred doar ca oamenii daca-si doresc ceva sa puna mana pe treaba, lasand deoparte compromisurile, grijile, parerile celorlalti etc. slabeste si punct. fara sute de mii de intrebari si sute de mii de raspunsuri toate avand acelasi scop: cum slabesc :)))).

    >:D<

  40. Claudia Says:

    salut

  41. Claudia Says:

    sal .. PT CEI CARE VOR SA SLABEASCA USOR SI FARA EFORT … un sfat util … daca aveti folie diania de buc , va puneti p coapse ,abdomen si in zonele cu probleme …aprox 2 straturi de folie .. si in acest timp mergeti pana la cumparaturi , sau faceti curat … e nevoie de un pik de miscare … in RESt consumati multa apa pana la 2 l p zi ..sau chiar mai mult ! pueti consuam multe ceaiuri p baza d plante cu dif arome .. mai ales noaptea sa consumati ceiuri sau apa! NU TREBUIE SA TII O ANUME DIETA .. ci sa iti faci un program cu niste alimente sanatoase si p baza naturala ,, si vei avea greutatea dorita ! :*:*:*

  42. Nicoleta Says:

    Sincer acelasi program lam aplivat si eu dar eu nu mancam mai nimic toata ziua adik nu mamcam mai mult de 10 boabe de strugure sau jumatate de mar pe zi ,dormeam doar 2 ore pe noapte si faceam exercitii fizice intruna fara sa ma opresc,e adevarat ca in primele zile mia fost destul de greu dar cu timpul mam obisnuit ,e o dieta drastica dar merita,.mam apucat de ea cand am terminat anul scolar adica clasa a 9 iar la inceperea noului ani scolar colegii mei nu ma mai recunosteau ,aveam 70 de kg iar cand am inceput anul scolar aveam nici mai mult nici mai putin de 48 de kg….nici mie numi venea sa cred si imi mentin greutatea in continuare……….

  43. adryanna Says:

    nicoleta am nevoie de tine. plzzz…te ast pe id meu : visul_tau_rebel . . :*

  44. lari bebelu Says:

    am 13 ani , 1 .62 m si 58 kg e cam mult dar pot slabi oricand … numai dak vreau ….. as vrea si eu sa dau jos 8 kg intr-o sapt dar painea este problema :)) si dulciurile … fructele numi lipsesc dar mergand pe strada si vazand atatea magazine cu dulciuri nu rezist ……. asta e :))

  45. ione Says:

    pfffff…….sper sa reusesk………azi ma apuk shi eu de dieta……..o sa tin cont shi de sgatul claudiei…….shi no sa lipseask sportul…….eu cred in tine dorin shi sper sa functioneze…..am 13 ani, 1.62 shi 52 kg……nu arat prea rau dar nu pot purta haine pe corp:(:(:(…….ufff

  46. ione Says:

    dak vreti sa aflati rezultatele pe data de 25.01.2009 sa ma contacteze pe id-ul pastiu_ionela26

  47. sumer Says:

    pls ajutatima si pe mn sa slbesc intr-o saptamana 3 kg sau mai mult ce sport trebuie sa fac sau ce sa mananc

  48. iaia Says:

    Buna,
    am 12 ani , 1.48 m si 66 kg e cam greu in fiecare zi sa aud la daresa mea ca am fundul mare comformatie corpului meu este foarte frumos dar pacat ca sunt asa fundul meu este bombat si se vede mai urat cand sunt grasa .Dar cand aveam sapte anisori aveam 1. 28 si 28 kg atunci am inceput clasa I, decand am inceput scoala doamne de atuncea din pacate am inceput sa ma ingrasi . Dar sper ca sa reusesc sa dau intr-o saptamana 8 kg .:):):):):):):)

  49. alexandra Says:

    am 12 ani si am 56 de kg toate fetele rad de mine si baietii dar evit spusele de ei

  50. dydy Says:

    buna, sunt noua pe acest forum si as vrea sa m ajute si pe mn, as vrea sa slabesc si eu 7kg si nu reusesc sa slabesc, cn imi recomanda si mie o cura

  51. iaia Says:

    ce bine cand am inceput diata aveam 67 de kg iar acum am 34 kg

  52. Antonia Says:

    Am nevoie sa slabesc cel putin 6 kg cel mai mult din abdomen am 13 ani si am 50 de kg cine ma poate ajuta sa intre pe idul de mesenger rusnacantonia2000@yahoo.com MS!

  53. mary Says:

    waw chiarca face minuni pei si zilele 6 si 7 unde laeai pus ca nuh le vad id kid_love_el

  54. mary Says:

    ce exerciti trebe sa fac zicetimi id kid love el

  55. raluca Says:

    buna…sunt noua pe aici si am citit cateva dintre postarile voastre..as vrea sa stiu daca imi poate cineva recomanda un mod in care sa slabesc 7-8 kg in vreo 2 saptamani…am 17 ani,1’69 si 62 de kg:| raluk_schumy id-ul meu pt cine vrea sa-mi intinda o mana de ajutor..ms

  56. didu Says:

    nicoleta,cum ai reusit sa slabesti?inca te mentii dupa o dieta asa drastica?plss ce fel de exercitii fizice faceai?ce ai mancat dupa ce ai terminat diata,vreau sa vb………….te rog

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

